Αθήνα 10/01/2010
Αγαπητοί φίλοι,
Εστω και αργά κατάλαβα την σημασία της ύπαρξης ενός blog. Ενός χώρου που ο κάθε ένας από μάς θα μπορεί να γίνει μέλος και να παρακολουθεί τα 'τεκταινόμενα' στην αγαπημένη μας τοπική εφορεία.
Μέσα από αυτό τον χώρο θα μπορούμε :
· Να ενημερωνόμαστε για προσκοπικές δράσεις που έγιναν, ή θα γίνουν.
· Να βλέπετε φωτογραφίες απ’ την ζωή μας'
· Να μαθαίνουμε όλοι μας τι γίνεται, ή τι θα γίνει στα άλλα συστήματα.
· Να μαθαίνουμε τα «νέα» των κλάδων.
· Να μπορούν να μάθουν «οι παλαιοί μας» τι γίνεται σήμερα.
· Να ενημερωνόμαστε για πράγματα που θα γίνονται, ή θα γίνουν στην γειτονιά μας και θα μπορούσαν να μας βελτιώσουν, είτε σαν ανθρώπους, είτε σαν προσκόπους.
· Να ανταλλάξουμε απόψεις.
· Να ζητήσουμε τη βοήθεια των υπολοίπων για συγκεκριμένα πράγματα.
· Να ζητήσουμε, να προσφέρουμε, ή να ζητήσουμε να δανειστούμε πράγματα που μας χρειάζονται για να παίξουμε καλύτερα το προσκοπικό παιχνίδι.
· Και τέλος να αφήσει ο κάθε ένας μας δικό του αποτύπωμα.
Το blog αυτό θα είναι ανοικτό σε όλα τα παραπάνω, στον κάθε βαθμοφόρο, στον κάθε έναν που υπήρξε πρόσκοπος στην τοπική μας εφορεία, με σεβασμό πάντα στα προσωπικά δεδομένα του κάθε ενός από εμάς.
Καλή αρχή να ‘χουμε
Τάκης Δεπάστας
